10 Nisan 2011 Pazar

Bir Acayip Yazı



Tamam. Sana kötü davranmış olabilirim. Sana son zamanlarda ilgi göstermemiş olabilirim. Beni aradığında bana ulaşamıyor olman seninle konuşmak istemediğimden değildi. Bazı işlerle ilgilendiğim için kafam sürekli meşgul ise bu seni düşünmediğim anlamına gelmez. Evet kabul etmem gerekir ki sana hak etttiğin değeri vermiyormuşum izlemini yarattım. Ama her zaman önceliğimdin. Tüm bunlar seni sevmediğim anlamına gelmez.


Belki bu yüzden sudan sebeplerle kavga çıkarman. Huzursuzluğun, hırçınlığın, kızgınlığın. Seni anlıyorum. Bu yüzden sustum sonra sen de sustun ve ikimiz sustuk sanki biz susunca tüm dünya sustu. Üstelik ikimizde haklı değiliz.


Oyun yazarı Congreve "Beynimi sizden başka kimse ele geçiremez; ve beynim sizden başka kimseyi ele geçiremez." diyordu mektubunda sevdiği kadına. Anlatabiliyor muyum? Neyse beylik lafları büyük adamlara bırakalım.


Söyleyebilir misin bana "El adamı" mısın yoksa "Benim adamım" mı?


Bense yalnızca senin...


2 yorum:

GamTozu dedi ki...

el adamı: http://vupas.com/#s/dHDGC7SZEYM

lijepa djevojkaa dedi ki...

Çok sevdiğim bir şarkıdır teşekkür ederim:)