8 Haziran 2011 Çarşamba

Toplumun Bir Üyesinden Düşünceler:

Dayatıyorlar. Seni iyi bir insan yapmaya çalışıyorlar, okullarında, hastanelerinde, hapishanelerinde , işyerlerinde, evlerinde...Madem bu kadar iyi olmamız için çalışıyorlar neden bu kadar çok kötü insan var dünyada?

Bankalar açıyorlar, hem de her yerde; madem bu kadar para var söyleyin hala neden fakirler var?

Daha iyi okullarda okumak, daha iyi evlerde oturmak, daha iyi arabalara binmek, daha çok kazanmak, daha iyi kariyer yapmak seni iyi insan yapmaz.
Bir kadın olmaya çalışmıyorum, yüzde elli kadın, yüzde elli erkek ama yüzde yüz insan olabilsem bu yeter bana.

Ben toplumun bir üyesi olmak istemiyorum; birey olmak, kendim olmak istiyorum. Neden beni her yerde çoğunluğun içine katmaya çalıştınız?..varsa bir amacım budur benim savaşım.

Hiç yorum yok: