3 Mayıs 2011 Salı

İçimdeki İlkel Kadın





Saatlerce 11 adamın bir topun peşinden gitmesini izleyebilirler, izlerken bilhassa bir araya geldiklerinde bazen yüzlerce olduklarında anlamsız sesler çıkarırlar, izledikten sonra bunun üzerine saatlerce konuşabilirler neresinden baksan ilginç yaratıklar, dedi.


Çorapları, eşyaları evin alakasız yerlerinden çıkabilir üstelik dağınık yaratıklar; dört mevsim banyoya kıllarını dökerler, diye devam etti.




Yaratık değil onların adı erkek, dedim.




Saatlerce susarak oturabilirler böyle zamanlarda ne düşündüklerini çok merak ediyorum ama kendilerine soru sorulmasından pek hoşlanmıyorlar galiba. Acıkdıklarında çabuk öfkelenen bir yaratığa dönüşebilirler. Gerçekten sevmezlerse çabuk vazgeçerler sevdiklerini sahiplenirler. Uzun saçlı yaratıklara kıyasla büyük elleri, ayakları var. Boyları, genellikle uzun saçlı yaratıklara göre uzundur.




Uzun saçlı narin yaratıkların çok önemli detayları anlatmalarına "dırdır" derler. Narin yaratıkların sebepsiz yere ağlayabileceklerini düşünecek kadar bencil bir kısmı, diye devam etti.




Yaratık,yaratık deyip durma uzun saçlı olanlarına "kadın" diyeceksin dedim.




İşte erkeklere karşı kullanılmaması gereken cümlelerin listesini yaptım,dedi:



-Beni seviyor musun?


-Kırgın değilim sadece kızgınım.


-Ne düşünüyorsun?


-Beni anlamıyorsun.


-Nerede kaldın? Nereye gidiyorsun? Kaçta biter?


-Seni aradığımda niye telefonu açmıyorsun?


-Benimle neden evlendin?


-Seni annem ve babamla tanıştırmak istiyorum.


-Yakışıklı değilsin ama sempatiksin.


-Çok iyi birisin ama...


-Gerçekten senin umrunda mıyım?


-Benimle hiç ilgilenmiyorsun senin dikkatini çekmek için daha ne yapmalıyım?


-Kim bu kız?


İçimdeki Havva'ya bak dedim. Ona ismiyle hitap etmelisin seninkinin adı Adem .

Hiç yorum yok: