18 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir Garip Adam



Seni özledim, dedim. Susunca beni özleyip özlemediğini sorma gereği hissettim, neredeyse bir aydır birbirimizi görmemiştik ve bu buluşmadan sonra ne zaman kavuşacağımız hiç belli değildi. Özlemedim çünkü seninle geçireceğim bir ömrün hayali yanında bu ayrılık nedir ki, dedi. Bu sözler üzerine beni özlemediği için ona kızmadım. Aynı zamanda bu sözlerin evlilik teklifi anlamına geldiğini ilk başta anlayamadım zaten bu tarz imaları oldum olası geç anlardım. Klasik bir erkek değildi, oldukça farklı bana tuhaf gelen davranışları vardı belki o yüzden bu garip adamı seviyordum. Ondan klasik bir evlenme teklifi zaten beklemiyordum. Aslında benimle neden evlenmek istediğini bilmiyordum keşke sorsaydım ben bile kendime tahammül edemezken bir ömür benimle geçirmek neden istesin ki? Ama belki ben nasıl onu herkesten farklı bulduğum için seviyorsam o da beni farklı bulduğu için sevmiş olabilirdi gerçeği söylemek gerekirse beni sevip sevmediğini bilmiyordum. Ama bu çok önemli değildi. Evinizde her gün suladığınız bir çiçeği sevebilirsiniz ya da yol üstünde her gün gördüğünüz bir ağacı, kedinizi, köpeğinizi seviyor olabilirisinizi ama gidip çiçeğe, ağaca vs. her gün seni seviyorum demezsiniz belki sevgi böyle bir şeydir insan söylemesede sevebilir. Sevmiyor olsa bile eninde sonunda herkes evleniyordu bir gün ben de evlenecektim niye bu adam bir başkası olsundu. Evlilik kurumunu sıkıcı bulsamda bu adamla evlilik eğlenceli olabilirdi. Ona nerede yaşayacağımızı sordum. Bu önemli mi? dedi. Hayır seninle nerede olsa yaşarım, dedim.


Birine evlenme teklif etmişseniz ve nerede yaşayacağız diye soruyorsa anlayın ki o kişinin size gönlü vardır.

Hiç yorum yok: