9 Ocak 2012 Pazartesi

Tut, kopar beni yoksa dalımdan düşeceğim.
Bu aralar böyleyim, mutsuzluktan öleceğim.
Her ölüm erken ölümdür, biliyorum canım.
Garip şey hayat bizi birbirimizden ayıracağına, birbirimize daha çok yaklaştırıyor.
Oysa düşlerinden bir bulut gibi geçip gideceğim.
Herşey geçer, geriye anlamını kaybetmeyen şarkılar kalır, sanki şarkılar da bizim için yazılmış gibi.
İki gündür aralıksız yağmur yağıyor bu kente ve hiç şikayetçi değilim bu durumdan.
Sana yazmalıyım pek iyi değilim bu aralar.
Cümleler kuruyorum ve içine anlamlar koymaya çalışıyorum hepsi bu.
Hayat niye beni hep yanlış anlıyor?
Eksik bir şey var hayatımda, bulmaya çalışıyorum.
Unutmuşum kahvem soğumuş.
İnsan bazen soğuyan kahvesine üzülür.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

neden tumblr üyeliğini sildin?

Adsız dedi ki...

neden ama?