19 Ocak 2012 Perşembe

Bana Kalan

Hiçbir şey yazamayacak kadar sersemledim.
Canım kitap da okumak istemiyor bu aralar.
Yürüyüşü de çıkmadım. Kahve de içmedim bugün.
Kafam tamamen durdu.
Geç de olsa farkına vardım yanlışlarımın. Öyle de olsa hiç keşke demedim.
İnsanlardan, düşüncelerden, yorgunluktan, kısacası beynimde dört dönen hayattan geriye bana bir şey kalmadı.
Dışarıda gürül gürül çağlayan bir hayat varken ben kendi kalabalık karanlığıma gömülüyorum.
Bunu kendime neden yapıyorum? Uzun zamandır aynaya da bakmadım.
Artık bir şeyler değişsin istiyorum.
Kendimi seveyim.
İnsanları seveyim.
Bulutları seveyim.
Yeniden doğmuş gibi...
Hayatta nereye istersem uçup gideyim.

8 yorum:

SentiuS dedi ki...

Ben baharı bekliyorum Lijepa ve ilginç şekilde soğuğun neredeyse tepe yaptığı şu havalarda umudum tırmanıyor giderek gelecek güzel zamanlara...
Belki de bu dip yapmışlığın zirvesinin sonunu, eksi çok derecelerle özdeşleştiriyorumdur...
Hataları sorgulamıyorum ayrıca artık, bugün hata gelen yarın "çok iyiydi aslında" dedirtebiliyor nasılsa insana. Büyük resme bakmak istiyorum böyle karamsar zamanlarımda ve içimle konuşuyorum bunları şu sıralarda...
(Sonra farkettim yazdıklarımdaki uyaksılığı, eğlenceli geldi, bozmadım) :)

DuyguÖzbek dedi ki...

LIJEPA :))
Ben sizin facebook'dan bir takipçinizdim taa ki bir kaç hafta once ye kadar facebook lijepa sayfanizi yok oldugunu gorene kadar :( çok uzuldum.. neden kapali sayfaniz , yayina geri donmenizi isterim..

D!mple Rock dedi ki...

Bazen olur öyle. İnanmayacaksın belki ama bazen bu bile bir değişiklik. Her an aksiyon da sıkar insanı. Statik de olmak gerek.

Adsız dedi ki...

Yaşanılanlara, verilenlere şükredip daha güzel günlere inanarak yürümek bu hayatta..Kamil

Ebru dedi ki...

neredesin

lijepa djevojkaa dedi ki...

Burdayım Ebru. Sadece buraya eskisi kadar sık yazmıyorum.

Adsız dedi ki...

yazmaya ara vermeniz kötü oldu oysaki yazılarınız çok başarılı..

ENTELEKTÜEL PARADİGMA dedi ki...

- Uyuyalım"mı Olric ?
- Neden Efendim. ?
- Bugün Dün Olsun Diye Olric Yeterlimi ?
- İyi"Geceler Efendimiz ..