11 Ocak 2012 Çarşamba

Gidemem

Yeni bir kalem alıp yeni bir sayfa açacağım, yalnız sana yazacağım.
Radyoyu aç, bana bir sigara ver, fincana kahve koy birazdan seni düşüneceğim. Ellerimi saçların arasında gezdirmek ve öylece kalmaktan başka bir şey dilemiyorum.
Bazı insanlar midemi bulandırıyor, canım sıkılıyor.
Yalan söylüyorum hemen her gün soran herkese iyiyim diyerek, bilerek.
Amaçsızca bu şehrin sokaklarında dolaşmak istiyorum.
Görmediğim yerlere gitmek, henüz dinlemediğim şarkıları dinlemek, bilmediğim kitapları okumak düşüncesi bile beni hayata bağlıyor kimi zaman.
Mutluluğun bedelini ödedim, şimdi gelmesini bekliyorum. Çok beklersin dediğinizi duyar gibiyim.
Hayata inat bekleyeceğim ama aynı yerde hiçbir yere gitmeden.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben ille de kendi şehrimin yollarında gezmek istiyorum.Aitlik duygumun gelişmediğini sanırdım ama şehrimden geçen bu 5 ay beni ona daha da bir bağladı...